11 კლასი
გეო.XI.1. მოსწავლეს შეუძლია გლობალიზაციის პროცესების სივრცე-დროითი
ასპექტების
დახასიათება.
·
ასხვავებს ტერმინებს ”გლობალიზაცია” და ”გლოსალიზაცია”;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ ასხვავებს ტერმინებს ”გლობალიზაცია”
და ”გლოსალიზაცია”;
ვერ მსჯელობს გლობალიზაციის ინდექსების გამოთვლის
მეთოდების სრულყოფილებაზე და პრაქტიკული გამოყენების შესაძლებლობაზე;
|
ცდილობს განასხვავოს
ტერმინებს ”გლობალიზაცია” და ”გლოსალიზაცია”; ცდილობს იმსჯელოს გლობალიზაციის ინდექსების გამოთვლის
მეთოდების სრულყოფილებაზე და პრაქტიკული გამოყენების შესაძლებლობაზე;
|
ასხვავებს ტერმინებს ”გლობალიზაცია” და
”გლოსალიზაცია”; მსჯელობს გლობალიზაციის ინდექსების გამოთვლის მეთოდების სრულყოფილებაზე
და პრაქტიკული გამოყენების შესაძლებლობაზე, მაგრამ რეალიზება
ნაწილობრივ არასწორია
|
ასხვავებს ტერმინებს ”გლობალიზაცია” და
”გლოსალიზაცია”; მსჯელობს გლობალიზაციის ინდექსების გამოთვლის მეთოდების სრულყოფილებაზე
და პრაქტიკული გამოყენების შესაძლებლობაზე, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ასხვავებს ტერმინებს ”გლობალიზაცია” და
”გლოსალიზაცია”; მსჯელობს გლობალიზაციის ინდექსების გამოთვლის მეთოდების სრულყოფილებაზე
და პრაქტიკული გამოყენების შესაძლებლობაზე;
|
·
აანალიზებს გლობალიზაციის ინდექსის გაზომვის
მეთოდს (კოფ-ის (KOF) ინდექსი, ათ კერნეის (AT Kearney) ინდიკატორები) და
მსჯელობს თითოეული კრიტერიუმის (პოლიტიკური გლობალიზაცია, ეკონომიკური გლობალიზაცია,
სოციალური გლობალიზაცია, პერსონალური კონტაქტები, ინფორმაციული კავშირები, კულტურული
სიახლოვე) სივრცობრივ განაწილებაზე;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ აანალიზებს გლობალიზაციის ინდექსის გაზომვის
მეთოდს (კოფ-ის (KOF) ინდექსი, ათ კერნეის (AT Kearney) ინდიკატორები) და ვერ მსჯელობს თითოეული კრიტერიუმის სივრცობრივ განაწილებაზე;
|
ცდილობს
გააანალიზოს
გლობალიზაციის ინდექსის გაზომვის მეთოდს (კოფ-ის (KOF) ინდექსი, ათ კერნეის (AT Kearney) ინდიკატორები) და ცდილობს იმსჯელოს თითოეული კრიტერიუმის სივრცობრივ განაწილებაზე;
|
აანალიზებს გლობალიზაციის ინდექსის გაზომვის მეთოდს (კოფ-ის (KOF) ინდექსი, ათ კერნეის (AT Kearney) ინდიკატორები) და მსჯელობს თითოეული კრიტერიუმის სივრცობრივ განაწილებაზე,
მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
აანალიზებს გლობალიზაციის ინდექსის გაზომვის მეთოდს (კოფ-ის (KOF) ინდექსი, ათ კერნეის (AT Kearney) ინდიკატორები) და მსჯელობს თითოეული კრიტერიუმის სივრცობრივ განაწილებაზე,
მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
აანალიზებს გლობალიზაციის ინდექსის გაზომვის მეთოდს (კოფ-ის (KOF) ინდექსი, ათ კერნეის (AT Kearney) ინდიკატორები) და მსჯელობს თითოეული კრიტერიუმის სივრცობრივ განაწილებაზე;
|
·
მსჯელობს გლობალიზაციის ინდექსების გამოთვლის
მეთოდების სრულყოფილებაზე და პრაქტიკული გამოყენების შესაძლებლობაზე;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ მსჯელობს გლობალიზაციის ინდექსების გამოთვლის
მეთოდების სრულყოფილებაზე და პრაქტიკული გამოყენების შესაძლებლობაზე;
|
ცდილობს იმსჯელოს გლობალიზაციის ინდექსების გამოთვლის მეთოდების სრულყოფილებაზე და პრაქტიკული
გამოყენების შესაძლებლობაზე, მაგრამ ზედაპირულია, რეალიზება
არასწორია.
|
მსჯელობს გლობალიზაციის ინდექსების გამოთვლის
მეთოდების სრულყოფილებაზე და პრაქტიკული გამოყენების შესაძლებლობაზე, მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
მსჯელობს გლობალიზაციის ინდექსების გამოთვლის
მეთოდების სრულყოფილებაზე და პრაქტიკული გამოყენების შესაძლებლობაზე, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
მსჯელობს გლობალიზაციის ინდექსების გამოთვლის
მეთოდების სრულყოფილებაზე და პრაქტიკული გამოყენების შესაძლებლობაზე;
|
·
აანალიზებს ტრანსპორტისა და კომუნიკაციის განვითარების
როლს ქვეყნების სივრცე-დროითი დაახლოვებაში;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ აანალიზებს ტრანსპორტისა და კომუნიკაციის
განვითარების როლს ქვეყნების სივრცე-დროითი დაახლოვებაში;
|
ცდილობს
გააანალიზოს
ტრანსპორტისა და კომუნიკაციის განვითარების
როლს ქვეყნების სივრცე-დროითი დაახლოვებაში, მაგრამ
ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია.
|
აანალიზებს ტრანსპორტისა და კომუნიკაციის
განვითარების როლს ქვეყნების სივრცე-დროითი დაახლოვებაში, მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია.
|
აანალიზებს ტრანსპორტისა და კომუნიკაციის
განვითარების როლს ქვეყნების სივრცე-დროითი დაახლოვებაში, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
აანალიზებს ტრანსპორტისა და კომუნიკაციის
განვითარების როლს ქვეყნების სივრცე-დროითი დაახლოვებაში;
|
·
ადგენს მისთვის აქტუალური პრობლემების სივრცე-დროით
თავისებურებებს; განსაზღვრავს ცნებას "გლობალური" და შეიმუშავებს კრიტერიუმებს
ამ პრობლემისადმი სტატუსის მისანიჭებლად;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ ადგენს მისთვის აქტუალური პრობლემების სივრცე-დროით თავისებურებებს; ვერ განსაზღვრავს ცნებას "გლობალური" და ვერ შეიმუშავებს კრიტერიუმებს ამ
პრობლემისადმი სტატუსის მისანიჭებლად;
|
ცდილობს შეადგინოს მისთვის აქტუალური პრობლემების სივრცე-დროითი თავისებურებები; ცდილობს განსაზღვროს ცნებას "გლობალური" და შეიმუშავებს კრიტერიუმებს
ამ პრობლემისადმი სტატუსის მისანიჭებლად, მაგრამ ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია.
|
ადგენს მისთვის აქტუალური პრობლემების სივრცე-დროით
თავისებურებებს; განსაზღვრავს ცნებას "გლობალური" და შეიმუშავებს კრიტერიუმებს
ამ პრობლემისადმი სტატუსის მისანიჭებლად, მაგრამ რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია, არაადექვატურია.
|
ადგენს მისთვის აქტუალური პრობლემების სივრცე-დროით
თავისებურებებს; განსაზღვრავს ცნებას "გლობალური" და შეიმუშავებს კრიტერიუმებს
ამ პრობლემისადმი სტატუსის მისანიჭებლად, მაგრამ აკლია სიზუსტე;
|
ადგენს მისთვის აქტუალური პრობლემების სივრცე-დროით
თავისებურებებს; განსაზღვრავს ცნებას "გლობალური" და შეიმუშავებს კრიტერიუმებს
ამ პრობლემისადმი სტატუსის მისანიჭებლად;
|
·
გამოთქვამს ვარაუდს გლობალურ პრობლემებს შორის მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებზე და ადგენს შესაბამის სქემას;
შეიმუშავებს გლობალური პრობლემების ჩამონათვალს და ადარებს არსებულს; აანალიზებს პრობლემების
წარმოშობისა და ტრანსფორმაციის (წარმოქმნა, გამძაფრება, მოგვარება, ჩანაცვლება)
მიზეზებს;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ გამოთქვამს ვარაუდს გლობალურ პრობლემებს შორის მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებზე და ვერ ადგენს შესაბამის სქემას;
შეიმუშავებს გლობალური პრობლემების ჩამონათვალს და ვერ ადარებს არსებულს; ვერ აანალიზებს პრობლემების წარმოშობისა და
ტრანსფორმაციის მიზეზებს;
|
ვცდილობს გამოთქვას ვარაუდი გლობალურ პრობლემებს შორის მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებზე და ცდილობს დაადგინოს შესაბამისი სქემა; ცდილობს შეიმუშავოს გლობალური პრობლემების ჩამონათვალი და ცდილობს შეადაროს არსებულს; ცდილობს გაანალიზოს პრობლემების წარმოშობისა და ტრანსფორმაციის
მიზეზები;
|
გამოთქვამს ვარაუდს გლობალურ პრობლემებს შორის მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებზე და ადგენს შესაბამის სქემას; შეიმუშავებს გლობალური პრობლემების ჩამონათვალს და ადარებს არსებულს; აანალიზებს პრობლემების
წარმოშობისა და ტრანსფორმაციის მიზეზებს, მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
გამოთქვამს ვარაუდს გლობალურ პრობლემებს შორის მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებზე და ადგენს შესაბამის სქემას; შეიმუშავებს გლობალური პრობლემების ჩამონათვალს და ადარებს არსებულს; აანალიზებს პრობლემების წარმოშობისა და
ტრანსფორმაციის მიზეზებს, მისანიჭებლად, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ვერ გამოთქვამს ვარაუდს გლობალურ პრობლემებს შორის მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებზე და ვერ ადგენს შესაბამის სქემას; შეიმუშავებს გლობალური
პრობლემების ჩამონათვალს და ვერ ადარებს არსებულს; ვერ აანალიზებს პრობლემების წარმოშობისა და ტრანსფორმაციის მიზეზებს;
|
·
გლობალური პრობლემების ნუსხიდან გამოარჩევს საქართველოსათვის ყველაზე
აქტუალურ პრობლემებს; განსაზღვრავს მათ ტრანსფორმაციას სივრცესა და დროში; ადგენს პრობლემის მიმდინარეობის ამსახველ სქემას.
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
გლობალური პრობლემების ნუსხიდან ვერ გამოარჩევს საქართველოსათვის ყველაზე აქტუალურ
პრობლემებს; ვერ განსაზღვრავს მათ ტრანსფორმაციას სივრცესა და დროში; ვერ ადგენს პრობლემის მიმდინარეობის ამსახველ სქემას.
|
გლობალური
პრობლემების ნუსხიდან ცდილობს გამოარჩიოს საქართველოსათვის ყველაზე აქტუალური პრობლემები; ცდილობს განსაზღვროს მათი ტრანსფორმაცია სივრცესა და დროში, მაგრამ
ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია.
|
გლობალური
პრობლემების ნუსხიდან გამოარჩევს საქართველოსათვის ყველაზე აქტუალურ პრობლემებს;
განსაზღვრავს მათ ტრანსფორმაციას სივრცესა და დროში; ადგენს პრობლემის მიმდინარეობის ამსახველ სქემას, მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
გლობალური
პრობლემების ნუსხიდან გამოარჩევს საქართველოსათვის ყველაზე აქტუალურ პრობლემებს;
განსაზღვრავს მათ ტრანსფორმაციას სივრცესა და დროში; ადგენს პრობლემის მიმდინარეობის ამსახველ სქემას, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
გლობალური
პრობლემების ნუსხიდან გამოარჩევს საქართველოსათვის ყველაზე აქტუალურ პრობლემებს;
განსაზღვრავს მათ ტრანსფორმაციას სივრცესა და დროში; ადგენს პრობლემის მიმდინარეობის ამსახველ სქემას.
|
გეო.XI.2. მოსწავლეს შეუძლია სოციალურ-ეკონომიკური
ხასიათის გლობალური პრობლემების ანალიზი.
- აანალიზებს ფინანსური ნაკადების მასშტაბებს თანამედროვე მსოფლიოში; მსჯელობს საერთაშორისო ფინანსური ორგანიზაციებისა და ტრანსნაციონალური კორპორაციების მოქმედების მასშტაბებზე;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ აანალიზებს ფინანსური ნაკადების მასშტაბებს თანამედროვე მსოფლიოში; ვერ
მსჯელობს
საერთაშორისო ფინანსური ორგანიზაციებისა და ტრანსნაციონალური
კორპორაციების მოქმედების მასშტაბებზე;
|
ცდილობს
გააანალიზოს
ფინანსური ნაკადების მასშტაბებს თანამედროვე მსოფლიოში; ცდილობს იმსჯელოს საერთაშორისო
ფინანსური ორგანიზაციებისა და ტრანსნაციონალური კორპორაციების მოქმედების მასშტაბებზე;
|
აანალიზებს ფინანსური ნაკადების მასშტაბებს თანამედროვე მსოფლიოში; მსჯელობს
საერთაშორისო ფინანსური ორგანიზაციებისა და ტრანსნაციონალური
კორპორაციების მოქმედების მასშტაბებზე, მაგრამ რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
აანალიზებს ფინანსური ნაკადების მასშტაბებს თანამედროვე მსოფლიოში; მსჯელობს
საერთაშორისო ფინანსური ორგანიზაციებისა და ტრანსნაციონალური
კორპორაციების მოქმედების მასშტაბებზე, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
აანალიზებს ფინანსური ნაკადების მასშტაბებს თანამედროვე მსოფლიოში; მსჯელობს
საერთაშორისო ფინანსური ორგანიზაციებისა და ტრანსნაციონალური
კორპორაციების მოქმედების მასშტაბებზე;
|
- მსჯელობს საერთაშორისო დონორებისა და ორგანიზაციების მიერ გამოყოფილ დახმარებებსა და სესხებზე;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ მსჯელობს საერთაშორისო დონორებისა და
ორგანიზაციების მიერ გამოყოფილ დახმარებებსა და სესხებზე;
|
ცდილობს იმსჯელოს საერთაშორისო დონორებისა და ორგანიზაციების მიერ გამოყოფილ დახმარებებსა
და სესხებზე, მაგრამ ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია.
|
მსჯელობს საერთაშორისო დონორებისა და ორგანიზაციების
მიერ გამოყოფილ დახმარებებსა და სესხებზე, მაგრამ რეალიზება
ნაწილობრივ არასწორია.
|
მსჯელობს საერთაშორისო დონორებისა და ორგანიზაციების
მიერ გამოყოფილ დახმარებებსა და სესხებზე, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
მსჯელობს საერთაშორისო დონორებისა და ორგანიზაციების
მიერ გამოყოფილ დახმარებებსა და სესხებზე;
|
- გამოთქვამს მოსაზრებას, რა სოციალური და ეკონომიკური სარგებელის მოტანა შეუძლია შეიარაღებაზე დაზოგილ ხარჯებს;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ გამოთქვამს მოსაზრებას, რა სოციალური და ეკონომიკური
სარგებელის მოტანა შეუძლია შეიარაღებაზე დაზოგილ ხარჯებს;
|
ცდილობს გამოთქვას მოსაზრება, რა სოციალური და ეკონომიკური
სარგებელის მოტანა შეუძლია შეიარაღებაზე დაზოგილ ხარჯებს, მაგრამ ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია.
|
გამოთქვამს მოსაზრებას, რა სოციალური და ეკონომიკური სარგებელის მოტანა შეუძლია შეიარაღებაზე დაზოგილ
ხარჯებს, მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია.
|
გამოთქვამს მოსაზრებას, რა სოციალური და ეკონომიკური სარგებელის მოტანა შეუძლია შეიარაღებაზე დაზოგილ
ხარჯებს, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
გამოთქვამს მოსაზრებას, რა სოციალური და ეკონომიკური სარგებელის მოტანა შეუძლია შეიარაღებაზე დაზოგილ
ხარჯებს;
|
- ამყარებს ლოგიკურ კავშირებს სოციალურ-ეკონომიკური ხასიათის გლობალურ პრობლემებს შორის (მაგ., საერთაშორისო შრომითი მიგრაცია და ფულადი გზავნილები (რემიტანსები)) და მსჯელობს მათ მასშტაბებზე;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ ამყარებს ლოგიკურ კავშირებს სოციალურ-ეკონომიკური ხასიათის გლობალურ პრობლემებს
შორის და ვერ მსჯელობს მათ მასშტაბებზე;
|
ცდილობს დსამყაროს ლოგიკური
კავშირი სოციალურ-ეკონომიკური ხასიათის გლობალურ პრობლემებს შორის და ცდილობს იმსჯელოს მათ მასშტაბებზე, მაგრამ ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია.
|
ამყარებს ლოგიკურ კავშირებს სოციალურ-ეკონომიკური
ხასიათის გლობალურ პრობლემებს შორის
და მსჯელობს მათ მასშტაბებზე, მაგრამ რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
ამყარებს ლოგიკურ კავშირებს სოციალურ-ეკონომიკური
ხასიათის გლობალურ პრობლემებს შორის
და მსჯელობს მათ მასშტაბებზე, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ამყარებს ლოგიკურ კავშირებს სოციალურ-ეკონომიკური
ხასიათის გლობალურ პრობლემებს შორის
და მსჯელობს მათ მასშტაბებზე;
|
- რუკების და სხვა წყაროების საფუძველზე აანალიზებს ქვეყნებს შორის სურსათის და ნედლეულის უთანაბრო განაწილებას; გამოთქვამს ვარაუდს პრობლემის ლოკალურ, რეგიონალურ და გლობალურ დონეებზე გადაჭრის შესაძლო გზებზე;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
რუკების და სხვა წყაროების საფუძველზე ვერ აანალიზებს ქვეყნებს შორის სურსათის და ნედლეულის უთანაბრო განაწილებას; ვერ გამოთქვამს ვარაუდს პრობლემის ლოკალურ, რეგიონალურ და გლობალურ დონეებზე გადაჭრის
შესაძლო გზებზე;
|
რუკების და სხვა წყაროების საფუძველზე ცდილობს გააანალიზოს
ქვეყნებს შორის სურსათის და ნედლეულის უთანაბრო განაწილება;
ცდილობს
გამოთქვას ვარაუდი პრობლემის ლოკალურ, რეგიონალურ და გლობალურ დონეებზე გადაჭრის შესაძლო გზებზე, მაგრამ
ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია.
|
რუკების და სხვა წყაროების საფუძველზე აანალიზებს
ქვეყნებს შორის სურსათის და ნედლეულის უთანაბრო განაწილებას; გამოთქვამს ვარაუდს
პრობლემის ლოკალურ, რეგიონალურ და გლობალურ დონეებზე გადაჭრის შესაძლო გზებზე, მაგრამ რეალიზება
ნაწილობრივ არასწორია
|
რუკების და სხვა წყაროების საფუძველზე აანალიზებს
ქვეყნებს შორის სურსათის და ნედლეულის უთანაბრო განაწილებას; გამოთქვამს ვარაუდს
პრობლემის ლოკალურ, რეგიონალურ და გლობალურ დონეებზე გადაჭრის შესაძლო გზებზე, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
რუკების და სხვა წყაროების საფუძველზე აანალიზებს
ქვეყნებს შორის სურსათის და ნედლეულის უთანაბრო განაწილებას; გამოთქვამს ვარაუდს
პრობლემის ლოკალურ, რეგიონალურ და გლობალურ დონეებზე გადაჭრის შესაძლო გზებზე;
|
- ეცნობა ატასწლეულის განვიტარების მიზნებს (MDG), ირჩევს ერთ-ერთს და ახასიატებს პრობლემის აქტუალობას; ეცნობა გაეროს პროგრამებს, რომლებიც მათი გადაწრისკენაა მიმართული;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
არ იცის ათასწლეულის განვითარების მიზნები
(MDG),
ირჩევს ერთ-ერთს და ახასიატებს პრობლემის აქტუალობას; არ იცის გაეროს პროგრამებს, რომლებიც მათი გადაწრისკენაა
მიმართული;
|
არ იცის ათასწლეულის განვიტარების მიზნებს
(MDG),
ირჩევს ერთ-ერთს და ახასიატებს პრობლემის აქტუალობას; არ იცის გაეროს
პროგრამებს, რომლებიც მათი გადაწრისკენაა მიმართული;
|
ეცნობა ათასწლეულის განვიტარების მიზნებს
(MDG),
ირჩევს ერთ-ერთს და ახასიატებს პრობლემის აქტუალობას; ეცნობა გაეროს
პროგრამებს, რომლებიც მათი გადაწრისკენაა მიმართული, მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
ეცნობა ათასწლეულის განვიტარების მიზნებს
(MDG),
ირჩევს ერთ-ერთს და ახასიატებს პრობლემის აქტუალობას; ეცნობა გაეროს
პროგრამებს, რომლებიც მათი გადაწრისკენაა მიმართული, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ეცნობა ათასწლეულის განვიტარების მიზნებს
(MDG),
ირჩევს ერთ-ერთს და ახასიატებს პრობლემის აქტუალობას; ეცნობა გაეროს
პროგრამებს, რომლებიც მათი გადაწრისკენაა მიმართული;
|
- ირჩევს განვითარების სხვადასხვა საფეხურზე მდგომ ქვეყნებს; ადარებს, რამდენად მძაფრად წარმოჩინდება თითოეულში გლობალური სოციალურ-ეკონომიკური პრობლემები და რამდენად განსხვავდება პრობლემებზე რეაგირების გზები;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ ადარებს, რამდენად მძაფრად წარმოჩინდება თითოეულში გლობალური სოციალურ-ეკონომიკური
პრობლემები და რამდენად განსხვავდება პრობლემებზე რეაგირების გზები;
|
ცდილობს შეადაროს , რამდენად
მძაფრად წარმოჩინდება თითოეულში გლობალური სოციალურ-ეკონომიკური პრობლემები და რამდენად
განსხვავდება პრობლემებზე რეაგირების გზები, მაგრამ ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია.
|
ადარებს, რამდენად მძაფრად წარმოჩინდება თითოეულში
გლობალური სოციალურ-ეკონომიკური პრობლემები და რამდენად განსხვავდება პრობლემებზე
რეაგირების გზები, მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
ადარებს, რამდენად მძაფრად წარმოჩინდება თითოეულში
გლობალური სოციალურ-ეკონომიკური პრობლემები და რამდენად განსხვავდება პრობლემებზე
რეაგირების გზები, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ადარებს, რამდენად მძაფრად წარმოჩინდება თითოეულში
გლობალური სოციალურ-ეკონომიკური პრობლემები და რამდენად განსხვავდება პრობლემებზე
რეაგირების გზები;
|
- აანალიზებს ჩამორჩენილობის პარამეტრების დაძლევისაკენ მიმართულ ღონისძიებებს და ადგენს მსოფლიოს რეგიონების პროგნოზულ (მომავლის) "სოციალურ-ეკონომიკური განვითარების" რუკას.
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ აანალიზებს ჩამორჩენილობის პარამეტრების დაძლევისაკენ მიმართულ ღონისძიებებს
და ვერ ადგენს მსოფლიოს რეგიონების პროგნოზულ "სოციალურ-ეკონომიკური
განვითარების" რუკას.
|
ცდილობს
გააანალიზოს
ჩამორჩენილობის პარამეტრების დაძლევისაკენ მიმართულ
ღონისძიებებს და ადგენს მსოფლიოს რეგიონების პროგნოზულ "სოციალურ-ეკონომიკური
განვითარების" რუკას.
|
აანალიზებს ჩამორჩენილობის პარამეტრების დაძლევისაკენ
მიმართულ ღონისძიებებს და ადგენს მსოფლიოს რეგიონების პროგნოზულ "სოციალურ-ეკონომიკური
განვითარების" რუკას, მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
აანალიზებს ჩამორჩენილობის პარამეტრების დაძლევისაკენ
მიმართულ ღონისძიებებს და ადგენს მსოფლიოს რეგიონების პროგნოზულ "სოციალურ-ეკონომიკური
განვითარების" რუკას, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
აანალიზებს ჩამორჩენილობის პარამეტრების დაძლევისაკენ
მიმართულ ღონისძიებებს და ადგენს მსოფლიოს რეგიონების პროგნოზულ "სოციალურ-ეკონომიკური განვითარების"
რუკას.
|
გეო.XI.3. მოსწავლეს შეუძლია ბუნებრივი
და ანთროპოგენული ხასიათის გლობალურ პრობლემებზე
მსჯელობა.
- აანალიზებს ადამიანის საქმიანობის შედეგად წარმოქმნილ გარემოსდაცვით გლობალურ პრობლემებს ისტორიული წარსულიდან დღემდე; გამოთქვამს ვარაუდს მათი შესაძლო განვითარების შესახებ;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ აანალიზებს ადამიანის საქმიანობის შედეგად წარმოქმნილ გარემოსდაცვით გლობალურ
პრობლემებს ისტორიული წარსულიდან დღემდე; ვერ გამოთქვამს ვარაუდს მათი შესაძლო
განვითარების შესახებ;
|
ცდილობს
გააანალიზოს
ადამიანის საქმიანობის შედეგად წარმოქმნილ გარემოსდაცვით
გლობალურ პრობლემებს ისტორიული წარსულიდან დღემდე; ცდილობს გამოთქვას
ვარაუდი მათი შესაძლო განვითარების შესახებ;
|
აანალიზებს ადამიანის საქმიანობის შედეგად წარმოქმნილ
გარემოსდაცვით გლობალურ პრობლემებს ისტორიული წარსულიდან დღემდე; გამოთქვამს ვარაუდს
მათი შესაძლო განვითარების შესახებ, მაგრამ რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
აანალიზებს ადამიანის საქმიანობის შედეგად წარმოქმნილ
გარემოსდაცვით გლობალურ პრობლემებს ისტორიული წარსულიდან დღემდე; გამოთქვამს ვარაუდს
მათი შესაძლო განვითარების შესახებ, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
აანალიზებს ადამიანის საქმიანობის შედეგად წარმოქმნილ
გარემოსდაცვით გლობალურ პრობლემებს ისტორიული წარსულიდან დღემდე; გამოთქვამს ვარაუდს
მათი შესაძლო განვითარების შესახებ;
|
- სხვადასხვა გეოგრაფიული საშუალებების გამოყენებით აანალიზებს ატმოსფეროს, ჰიდროსფეროს,მათ შორის მსოფლიო ოკეანეს, პედოსფეროს და ბიოსფეროს ათვისების ძირითად მიმართულებებს;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
სხვადასხვა გეოგრაფიული საშუალებების გამოყენებით
ვერ აანალიზებს ატმოსფეროს, ჰიდროსფეროს,მათ შორის მსოფლიო ოკეანეს, პედოსფეროს და ბიოსფეროს ათვისების ძირითად მიმართულებებს;
|
სხვადასხვა გეოგრაფიული საშუალებების გამოყენებით ცდილობს
გააანალიზოს
ატმოსფეროს, ჰიდროსფეროს,მათ შორის მსოფლიო ოკეანეს, პედოსფეროს და ბიოსფეროს ათვისების
ძირითადი მიმართულებები;
|
სხვადასხვა გეოგრაფიული საშუალებების გამოყენებით
აანალიზებს ატმოსფეროს, ჰიდროსფეროს,მათ შორის მსოფლიო ოკეანეს, პედოსფეროს და ბიოსფეროს ათვისების ძირითად მიმართულებებს, მაგრამ რეალიზება
ნაწილობრივ არასწორია
|
სხვადასხვა გეოგრაფიული საშუალებების გამოყენებით
აანალიზებს ატმოსფეროს, ჰიდროსფეროს,მათ შორის მსოფლიო ოკეანეს, პედოსფეროს და ბიოსფეროს ათვისების ძირითად მიმართულებებს, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
სხვადასხვა გეოგრაფიული საშუალებების გამოყენებით
აანალიზებს ატმოსფეროს, ჰიდროსფეროს,მათ შორის მსოფლიო ოკეანეს, პედოსფეროს და ბიოსფეროს ათვისების ძირითად მიმართულებებს;
|
- ირჩევს რომელიმე კომპონენტის ათვისებასთან დაკავშირებულ გლობალურ პრობლემას, მსჯელობს მის უსაფრთხო ათვისებაზე და შედეგებს გამოხატავს სასურველი ფორმით;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ირჩევს რომელიმე კომპონენტის ათვისებასთან დაკავშირებულ
გლობალურ პრობლემას, ვერ მსჯელობს მის უსაფრთხო ათვისებაზე და შედეგებს ვერ გამოხატავს სასურველი ფორმით;
|
ირჩევს რომელიმე კომპონენტის ათვისებასთან დაკავშირებულ
გლობალურ პრობლემას, ცდილობს იმსჯელოს მის უსაფრთხო ათვისებაზე და ცდილობს
შედეგები გამოხატოს სასურველი ფორმით;
|
ირჩევს რომელიმე კომპონენტის ათვისებასთან დაკავშირებულ
გლობალურ პრობლემას, მსჯელობს მის უსაფრთხო ათვისებაზე და შედეგებს გამოხატავს სასურველი
ფორმით, მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
ირჩევს რომელიმე კომპონენტის ათვისებასთან დაკავშირებულ
გლობალურ პრობლემას, მსჯელობს მის უსაფრთხო ათვისებაზე და შედეგებს გამოხატავს სასურველი
ფორმით, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ირჩევს რომელიმე კომპონენტის ათვისებასთან დაკავშირებულ
გლობალურ პრობლემას, მსჯელობს მის უსაფრთხო ათვისებაზე და შედეგებს გამოხატავს სასურველი
ფორმით;
|
- ილუსტრაციების და სხვა წყაროების გამოყენებით ამყარებს კავშირებს გლობალურ გეოეკოლოგიურ პრობლემებსა და ეკონომიკის იმ დარგებს შორის, რომლებიც ამ პრობლემების მაპროვოცირებელია; იყენებს თემატურ რუკებს და ადგენს გეოეკოლოგიური პრობლემების გამოვლინების მენტალურ რუკას;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ილუსტრაციების და სხვა წყაროების გამოყენებით ვერ ამყარებს კავშირებს გლობალურ გეოეკოლოგიურ პრობლემებსა და ეკონომიკის იმ დარგებს შორის, რომლებიც ამ პრობლემების მაპროვოცირებელია;
იყენებს თემატურ რუკებს და ვერ
ადგენს გეოეკოლოგიური პრობლემების გამოვლინების მენტალურ
რუკას;
|
ილუსტრაციების და სხვა წყაროების გამოყენებით ცდილობს დააკავშიროს
გლობალური გეოეკოლოგიურ პრობლემებსა და ეკონომიკის იმ დარგებს შორის, რომლებიც
ამ პრობლემების მაპროვოცირებელია; ცდილობს გამოიყენოს თემატური რუკები და ცდილობს შეადგინოს გეოეკოლოგიური პრობლემების გამოვლინების მენტალურ რუკას;
|
ილუსტრაციების და სხვა წყაროების გამოყენებით ამყარებს
კავშირებს გლობალურ გეოეკოლოგიურ პრობლემებსა და ეკონომიკის იმ დარგებს შორის, რომლებიც ამ პრობლემების მაპროვოცირებელია; იყენებს თემატურ
რუკებს და ადგენს გეოეკოლოგიური პრობლემების გამოვლინების მენტალურ რუკას, მაგრამ რეალიზება
ნაწილობრივ არასწორია
|
ილუსტრაციების და სხვა წყაროების გამოყენებით ამყარებს
კავშირებს გლობალურ გეოეკოლოგიურ პრობლემებსა და ეკონომიკის იმ დარგებს შორის, რომლებიც ამ პრობლემების მაპროვოცირებელია; იყენებს თემატურ
რუკებს და ადგენს გეოეკოლოგიური პრობლემების გამოვლინების მენტალურ რუკას, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ილუსტრაციების და სხვა წყაროების გამოყენებით ამყარებს
კავშირებს გლობალურ გეოეკოლოგიურ პრობლემებსა და ეკონომიკის იმ დარგებს შორის, რომლებიც ამ პრობლემების მაპროვოცირებელია; იყენებს თემატურ
რუკებს და ადგენს გეოეკოლოგიური პრობლემების გამოვლინების მენტალურ რუკას;
|
- მონაწილეობს დებატებში თემაზე: "წარმოების გაფართოება და ეკოლოგიური ბალანსის შენარჩუნება";
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
არ მონაწილეობს დებატებში თემაზე: "წარმოების გაფართოება და ეკოლოგიური ბალანსის
შენარჩუნება";
|
ცდილობს მონაწილეობა მიიღოს დებატებში თემაზე: "წარმოების გაფართოება და ეკოლოგიური
ბალანსის შენარჩუნება",
მაგრამ
ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია.
|
მონაწილეობს დებატებში თემაზე: "წარმოების გაფართოება
და ეკოლოგიური ბალანსის შენარჩუნება", მაგრამ რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
მონაწილეობს დებატებში თემაზე: "წარმოების გაფართოება
და ეკოლოგიური ბალანსის შენარჩუნება", მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
მონაწილეობს დებატებში თემაზე: "წარმოების გაფართოება
და ეკოლოგიური ბალანსის შენარჩუნება";
|
- ჯგუფური მუშაობისას ირჩევს რომელიმე გლობალურ გეოეკოლოგიურ პორობლემას, გამოყოფს მისი მოგვარების რამდენიმე მნიშვნელოვან ღონისძიებას და ქმნის პრობლემის განვითარების სცენარებს; შედეგებს გამოხატავს მისთვის სასურველი ფორმით (გრაფიკი, დიაგრამა და სხვა);
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ჯგუფური მუშაობისას ირჩევს რომელიმე გლობალურ გეოეკოლოგიურ
პორობლემას, ვერ გამოყოფს მისი მოგვარების რამდენიმე მნიშვნელოვან ღონისძიებას
და ქმნის პრობლემის განვითარების სცენარებს;
|
ჯგუფური მუშაობისას ირჩევს რომელიმე გლობალურ გეოეკოლოგიურ
პორობლემას, ცდილობს გამოყოს მისი მოგვარების რამდენიმე მნიშვნელოვან ღონისძიებას
და ქმნის პრობლემის განვითარების სცენარებს, მაგრამ
ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია.
|
ჯგუფური მუშაობისას ირჩევს რომელიმე გლობალურ გეოეკოლოგიურ
პორობლემას, გამოყოფს მისი მოგვარების რამდენიმე მნიშვნელოვან ღონისძიებას და ქმნის
პრობლემის განვითარების სცენარებს,
მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
ჯგუფური მუშაობისას ირჩევს რომელიმე გლობალურ გეოეკოლოგიურ
პორობლემას, გამოყოფს მისი მოგვარების რამდენიმე მნიშვნელოვან ღონისძიებას და ქმნის
პრობლემის განვითარების სცენარებს,
მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ჯგუფური მუშაობისას ირჩევს რომელიმე გლობალურ გეოეკოლოგიურ
პორობლემას, გამოყოფს მისი მოგვარების რამდენიმე მნიშვნელოვან ღონისძიებას და ქმნის
პრობლემის განვითარების სცენარებს;
|
- წლის მანძილზე სხვადასხვა წყაროდან (სამეცნიერო ლიტერატურა, პერიოდული გამოცემები, საინფორმაციო საშუალებები), აგროვებს ინფორმაციას ბუნებრივი და ტექნოგენური კატასტროფების შესახებ[1]; განათავსებს მათ რუკაზე და დროის ქრონოლოგიურ ხაზზე; შედეგებს აანალიზებს და წარმოადგენს თანაკლასელების წინაშე.
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
წლის მანძილზე სხვადასხვა წყაროდან (სამეცნიერო ლიტერატურა, პერიოდული გამოცემები, საინფორმაციო საშუალებები), ვერ აგროვებს ინფორმაციას ბუნებრივი და ტექნოგენური კატასტროფების შესახებ[2]; ვერ განათავსებს მათ რუკაზე და დროის ქრონოლოგიურ ხაზზე; შედეგებს ვერ აანალიზებს და წარმოადგენს თანაკლასელების წინაშე.
|
წლის მანძილზე სხვადასხვა წყაროდან (სამეცნიერო ლიტერატურა, პერიოდული გამოცემები, საინფორმაციო საშუალებები), ცდილობს შეაგროვოს ინფორმაცია ბუნებრივი და ტექნოგენური კატასტროფების შესახებ[3];, განათავსოს ისინი რუკაზე და დროის ქრონოლოგიურ ხაზზე; შედეგები ცდილობს
გააანალიზოს
და წარმოადგენოს თანაკლასელების წინაშე.
|
წლის მანძილზე სხვადასხვა წყაროდან (სამეცნიერო ლიტერატურა, პერიოდული გამოცემები, საინფორმაციო საშუალებები), აგროვებს ინფორმაციას ბუნებრივი და ტექნოგენური კატასტროფების შესახებ[4]; განათავსებს მათ რუკაზე და დროის ქრონოლოგიურ ხაზზე; შედეგებს აანალიზებს და წარმოადგენს თანაკლასელების წინაშე,
მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
წლის მანძილზე სხვადასხვა წყაროდან (სამეცნიერო ლიტერატურა, პერიოდული გამოცემები, საინფორმაციო საშუალებები), აგროვებს ინფორმაციას ბუნებრივი და ტექნოგენური კატასტროფების შესახებ[5]; განათავსებს მათ რუკაზე და დროის ქრონოლოგიურ ხაზზე; შედეგებს აანალიზებს და წარმოადგენს თანაკლასელების წინაშე,
მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
წლის მანძილზე სხვადასხვა წყაროდან (სამეცნიერო ლიტერატურა, პერიოდული გამოცემები, საინფორმაციო საშუალებები), აგროვებს ინფორმაციას ბუნებრივი და ტექნოგენური კატასტროფების შესახებ[6]; განათავსებს მათ რუკაზე და დროის ქრონოლოგიურ ხაზზე; შედეგებს აანალიზებს და წარმოადგენს თანაკლასელების წინაშე.
|
გეო.XI.4. მოსწავლეს შეუძლია პოლიტიკური ხასიათის გლობალურ პრობლემებზე მსჯელობა.
·
აანალიზებს პოლიტიკური ხასიათის გლობალური პრობლემების
წარმოშობას, განვითარებას და სივრცობრივ თავისებურებებს. გამოხატავს საკუთარ
დამოკიდებულებას აღნიშნული საკითხისადმი;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ აანალიზებს პოლიტიკური ხასიათის გლობალური პრობლემების წარმოშობას, განვითარებას და სივრცობრივ თავისებურებებს. ვერ გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას აღნიშნული საკითხისადმი;
|
ცდილობს
გააანალიზოს
პოლიტიკური ხასიათის გლობალური პრობლემების წარმოშობას, განვითარებას და სივრცობრივ თავისებურებებს. ცდილობს
გამოხატოს საკუთარი დამოკიდებულებას აღნიშნული საკითხისადმი;
|
აანალიზებს პოლიტიკური ხასიათის გლობალური პრობლემების წარმოშობას, განვითარებას და სივრცობრივ თავისებურებებს. გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას აღნიშნული საკითხისადმი, მაგრამ რეალიზება
ნაწილობრივ არასწორია
|
აანალიზებს პოლიტიკური ხასიათის გლობალური პრობლემების წარმოშობას, განვითარებას და სივრცობრივ თავისებურებებს. გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას აღნიშნული საკითხისადმი, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
აანალიზებს პოლიტიკური ხასიათის გლობალური პრობლემების წარმოშობას, განვითარებას და სივრცობრივ თავისებურებებს. გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას აღნიშნული საკითხისადმი;
|
·
მოპოვებული ინფორმაციის საფუძველზე (სტატისტიკური
მონაცემები,
მასმედია) აანალიზებს მსოფლიოს ქვეყნების სამხედრო-პოლიტიკურ პოტენციალს და
გამოთქვამს მოსაზრებას, თუ რა წვლილი შეიძლება შეიტანოს თითოეულმა მოქალაქემ და ქვეყანამ მსოფლიოში მშვიდობისა და განიარაღების საქმეში;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ აანალიზებს მსოფლიოს ქვეყნების სამხედრო-პოლიტიკურ პოტენციალს და ვერ
გამოთქვამს მოსაზრებას, თუ რა წვლილი შეიძლება შეიტანოს თითოეულმა მოქალაქემ და ქვეყანამ მსოფლიოში მშვიდობისა და განიარაღების საქმეში;
|
ცდილობს
გააანალიზოს
მსოფლიოს ქვეყნების სამხედრო-პოლიტიკურ პოტენციალს და ცდილობს
გამოთქვას მოსაზრება, თუ რა წვლილი შეიძლება შეიტანოს თითოეულმა მოქალაქემ და ქვეყანამ მსოფლიოში მშვიდობისა და განიარაღების საქმეში,
მაგრამ
ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია.
|
აანალიზებს მსოფლიოს ქვეყნების სამხედრო-პოლიტიკურ პოტენციალს და გამოთქვამს მოსაზრებას, თუ რა წვლილი შეიძლება შეიტანოს თითოეულმა მოქალაქემ და ქვეყანამ მსოფლიოში მშვიდობისა და განიარაღების საქმეში, მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
აანალიზებს მსოფლიოს ქვეყნების სამხედრო-პოლიტიკურ პოტენციალს და გამოთქვამს მოსაზრებას, თუ რა წვლილი შეიძლება შეიტანოს თითოეულმა მოქალაქემ და ქვეყანამ მსოფლიოში მშვიდობისა და განიარაღების საქმეში,
მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
აანალიზებს მსოფლიოს ქვეყნების სამხედრო-პოლიტიკურ პოტენციალს და გამოთქვამს მოსაზრებას, თუ რა წვლილი შეიძლება შეიტანოს თითოეულმა მოქალაქემ და ქვეყანამ მსოფლიოში მშვიდობისა და განიარაღების საქმეში;
|
·
ირჩევს და ეცნობა (საინფორმაციო საშუალებებიდან) ერთ-ერთი
ქვეყნის მიერ გადადგმულ კონკრეტულ ნაბიჯებს განიარაღების და მშვიდობის
შენარჩუნების საქმეში და შეიმუშავებს მოვლენების განვითარების შესაძლო პროგნოზს
(სქემა, სცენარი);
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ირჩევს და ეცნობა ერთ-ერთი ქვეყნის მიერ გადადგმულ კონკრეტულ ნაბიჯებს განიარაღების და მშვიდობის შენარჩუნების საქმეში და ვერ შეიმუშავებს მოვლენების განვითარების შესაძლო პროგნოზს.
|
ირჩევს და ეცნობა ერთ-ერთი ქვეყნის მიერ გადადგმულ კონკრეტულ ნაბიჯებს განიარაღების და მშვიდობის შენარჩუნების საქმეში და ცდილობს შეიმუშაოს მოვლენების განვითარების შესაძლო პროგნოზი, მაგრამ ზედაპირულია, რეალიზება
არასწორია.
|
ირჩევს და ეცნობა ერთ-ერთი ქვეყნის მიერ გადადგმულ კონკრეტულ ნაბიჯებს განიარაღების და მშვიდობის შენარჩუნების საქმეში და შეიმუშავებს მოვლენების განვითარების შესაძლო პროგნოზს ,
მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
ირჩევს და ეცნობა ერთ-ერთი ქვეყნის მიერ გადადგმულ კონკრეტულ ნაბიჯებს განიარაღების და მშვიდობის შენარჩუნების საქმეში და შეიმუშავებს მოვლენების განვითარების შესაძლო პროგნოზს,მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ირჩევს და ეცნობა ერთ-ერთი ქვეყნის მიერ გადადგმულ კონკრეტულ ნაბიჯებს განიარაღების და მშვიდობის შენარჩუნების საქმეში და შეიმუშავებს მოვლენების განვითარების შესაძლო პროგნოზს .
|
·
ადგენს მიზეზშედეგობრივ კავშირებს ომების,
ეთნოკონფლიქტებისა
და ტერორიზმის წარმოშობას, გამოვლინების ფორმებსა და სივრცობრივ თავისებურებებს
შორის;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ ადგენს მიზეზშედეგობრივ კავშირებს ომების,
ეთნოკონფლიქტებისა და ტერორიზმის წარმოშობას, გამოვლინების ფორმებსა და სივრცობრივ თავისებურებებს შორის;
|
ცდილობს შეიმუშაოს მიზეზშედეგობრივ კავშირები ომების, ეთნოკონფლიქტებისა და ტერორიზმის წარმოშობას, გამოვლინების ფორმებსა და სივრცობრივ თავისებურებებს შორის;
|
ადგენს მიზეზშედეგობრივ კავშირებს ომების,
ეთნოკონფლიქტებისა და ტერორიზმის წარმოშობას, გამოვლინების ფორმებსა და სივრცობრივ თავისებურებებს შორის, მაგრამ რეალიზება
ნაწილობრივ არასწორია
|
ადგენს მიზეზშედეგობრივ კავშირებს ომების,
ეთნოკონფლიქტებისა და ტერორიზმის წარმოშობას, გამოვლინების ფორმებსა და სივრცობრივ თავისებურებებს შორის, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ადგენს მიზეზშედეგობრივ კავშირებს ომების,
ეთნოკონფლიქტებისა და ტერორიზმის წარმოშობას, გამოვლინების ფორმებსა და სივრცობრივ თავისებურებებს შორის;
|
·
მოიძიებს ინფორმაციას და ინფორმაციის საფუძველზე ეცნობა
მსოფლიო მნიშვნელობის ტერორისტულ ორგანიზაციებს და მათი მოქმედების არეალებს;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ მოიძიებს ინფორმაციას და ინფორმაციის საფუძველზე არ იცუს მსოფლიო
მნიშვნელობის ტერორისტულ ორგანიზაციებს და მათი მოქმედების არეალებს;
|
ცდილობს მოიძიოს ინფორმაცია და ინფორმაციის
საფუძველზე გაეცნოს მსოფლიო მნიშვნელობის ტერორისტულ ორგანიზაციებს და მათი მოქმედების არეალებს;
|
მოიძიებს ინფორმაციას და ინფორმაციის საფუძველზე ეცნობა მსოფლიო მნიშვნელობის ტერორისტულ ორგანიზაციებს და მათი მოქმედების არეალებს, მაგრამ რეალიზება
ნაწილობრივ არასწორია
|
მოიძიებს ინფორმაციას და ინფორმაციის საფუძველზე ეცნობა მსოფლიო მნიშვნელობის ტერორისტულ ორგანიზაციებს და მათი მოქმედების არეალებს, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
მოიძიებს ინფორმაციას და ინფორმაციის საფუძველზე ეცნობა მსოფლიო მნიშვნელობის ტერორისტულ ორგანიზაციებს და მათი მოქმედების არეალებს;
|
·
მოპოვებული ინფორმაციის საფუძველზე მსოფლიოში და საქართველოში
არსებული ეთნოკონფლიქტების და გახმაურებული ტერაქტების შესახებ; ადგენს "ცხელი
წერტილების" რუკას.
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
მოპოვებული ინფორმაციის საფუძველზე მსოფლიოში და საქართველოში არსებული ეთნოკონფლიქტების და გახმაურებული ტერაქტების შესახებ ვერ ადგენს "ცხელი წერტილების" რუკას.
|
მოპოვებული ინფორმაციის საფუძველზე მსოფლიოში და საქართველოში არსებული ეთნოკონფლიქტების და გახმაურებული ტერაქტების შესახებ ცდილობს შეადგინოს "ცხელი წერტილების" რუკას.
|
მოპოვებული ინფორმაციის საფუძველზე მსოფლიოში და საქართველოში არსებული ეთნოკონფლიქტების და გახმაურებული ტერაქტების შესახებ ადგენს "ცხელი წერტილების" რუკას, მაგრამ რეალიზება ნაწილობრივ
არასწორია.
|
მოპოვებული ინფორმაციის საფუძველზე მსოფლიოში და საქართველოში არსებული ეთნოკონფლიქტების და გახმაურებული ტერაქტების შესახებ; ადგენს "ცხელი წერტილების" რუკას, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
მოპოვებული ინფორმაციის საფუძველზე მსოფლიოში და საქართველოში არსებული ეთნოკონფლიქტების და გახმაურებული ტერაქტების შესახებ; ადგენს "ცხელი წერტილების" რუკას.
|
გეო.XI.5. მოსწავლეს შეუძლია გლობალიზაციის პროცესის სოციალურ-კულტურულ ასპექტებზე მსჯელობა.
- ეცნობა კულტურული დიფუზიის სხვადასხვა გამოვლინებებს მსოფლიოში და მსჯელობს ”გლობალური კულტურის” მახასიათებლებზე: მუსიკა, ტელევიზია, სპორტი, ტურიზმი;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
იცის კულტურული
დიფუზიის სხვადასხვა გამოვლინებებს მსოფლიოში და მსჯელობს ”გლობალური კულტურის” მახასიათებლებზე:
მუსიკა, ტელევიზია, სპორტი, ტურიზმი;
|
ცდილობს გაეცნოს კულტურული დიფუზიის სხვადასხვა გამოვლინებებს მსოფლიოში და მსჯელობს
”გლობალური კულტურის” მახასიათებლებზე:
მუსიკა, ტელევიზია, სპორტი, ტურიზმი;
|
ეცნობა კულტურული დიფუზიის სხვადასხვა გამოვლინებებს მსოფლიოში და მსჯელობს ”გლობალური კულტურის” მახასიათებლებზე:
მუსიკა, ტელევიზია, სპორტი, ტურიზმი, მაგრამ რეალიზება
ნაწილობრივ არასწორია
|
ეცნობა კულტურული დიფუზიის სხვადასხვა გამოვლინებებს მსოფლიოში და მსჯელობს ”გლობალური კულტურის” მახასიათებლებზე:
მუსიკა, ტელევიზია, სპორტი, ტურიზმი,მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ეცნობა კულტურული დიფუზიის სხვადასხვა გამოვლინებებს მსოფლიოში და მსჯელობს ”გლობალური კულტურის” მახასიათებლებზე:
მუსიკა, ტელევიზია, სპორტი, ტურიზმი;
|
- მსჯელობს თანამედროვე სამყაროში ურბანული ლანდშაფტების ჰომოგენიზაციაზე;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ მსჯელობს თანამედროვე სამყაროში ურბანული ლანდშაფტების ჰომოგენიზაციაზე;
|
ცდილობს იმსჯელოსთანამედროვე სამყაროში ურბანული ლანდშაფტების ჰომოგენიზაციაზე, მაგრამ ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია.
|
მსჯელობს თანამედროვე სამყაროში ურბანული ლანდშაფტების ჰომოგენიზაციაზე, მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
მსჯელობს თანამედროვე სამყაროში ურბანული ლანდშაფტების ჰომოგენიზაციაზე, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
მსჯელობს თანამედროვე სამყაროში ურბანული ლანდშაფტების ჰომოგენიზაციაზე;
|
- მსჯელობს კულტურის გლობალურ დიფუზიაზე ასპექტებზე - ენა, ტურიზმი, სამზარეულო, მედია, გლობალური ბრენდები (მაგ.: მაკდონალდსი, კოკა-კოლა) და უკავშირებს ადგილობრივი კულტურის როლის დაკნინებას;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ მსჯელობს კულტურის გლობალურ დიფუზიაზე ასპექტებზე - ენა, ტურიზმი, სამზარეულო, მედია, გლობალური ბრენდები და
ვერ
უკავშირებს ადგილობრივი
კულტურის როლის დაკნინებას;
|
ცდილობს იმსჯელოს კულტურის გლობალურ დიფუზიაზე ასპექტებზე - ენა, ტურიზმი,
სამზარეულო, მედია, გლობალური ბრენდები და
ცდილობს დააკავშიროსადგილობრივი კულტურის როლის დაკნინებას, მაგრამ ზედაპირულია,
რეალიზება არასწორია.
|
მსჯელობს კულტურის გლობალურ დიფუზიაზე ასპექტებზე - ენა, ტურიზმი, სამზარეულო, მედია, გლობალური ბრენდები და უკავშირებს ადგილობრივი კულტურის როლის დაკნინებას, მაგრამ რეალიზება
ნაწილობრივ არასწორია
|
მსჯელობს კულტურის გლობალურ დიფუზიაზე ასპექტებზე - ენა, ტურიზმი, სამზარეულო, მედია, გლობალური ბრენდები და
უკავშირებს ადგილობრივი კულტურის როლის დაკნინებას, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
მსჯელობს კულტურის გლობალურ დიფუზიაზე ასპექტებზე - ენა, ტურიზმი, სამზარეულო, მედია, გლობალური ბრენდები და
უკავშირებს ადგილობრივი კულტურის როლის დაკნინებას;
|
- ეცნობა ანტიგლობალისტების იდეებს და მსჯელობს თემაზე ”გლობალიზაცია ნაციონალიზმის წინააღმდეგ”; მსჯელობს გლობალიზაციის დადებით და უარყოფით ფაქტორებზე.
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
არ იცის ანტიგლობალისტების
იდეები და ცდილობს იმსჯელოს თემაზე ”გლობალიზაცია ნაციონალიზმის წინააღმდეგ”;
ვერ მსჯელობს გლობალიზაციის დადებით და უარყოფით ფაქტორებზე.
|
ცდილობს გაეცნოს ანტიგლობალისტების
იდეებს და მსჯელობს თემაზე ”გლობალიზაცია ნაციონალიზმის წინააღმდეგ”;
ცდილობს იმსჯელოს გლობალიზაციის დადებით და უარყოფით
ფაქტორებზე.
|
ეცნობა ანტიგლობალისტების
იდეებს და მსჯელობს თემაზე ”გლობალიზაცია ნაციონალიზმის წინააღმდეგ”;
მსჯელობს გლობალიზაციის დადებით და უარყოფით ფაქტორებზე, მაგრამ რეალიზება
ნაწილობრივ არასწორია
|
ეცნობა ანტიგლობალისტების
იდეებს და მსჯელობს თემაზე ”გლობალიზაცია ნაციონალიზმის წინააღმდეგ”;
მსჯელობს გლობალიზაციის დადებით და უარყოფით ფაქტორებზე, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ეცნობა ანტიგლობალისტების
იდეებს და მსჯელობს თემაზე ”გლობალიზაცია ნაციონალიზმის წინააღმდეგ”;
მსჯელობს გლობალიზაციის დადებით და უარყოფით ფაქტორებზე.
|
გეო. XI 6. მოსწავლეს შეუძლია გააცნობიეროს
გლობალური პრობლემების გადაჭრაში ლოკალურ, რეგიონულ და საერთაშორისო
დონეებზე შემუშავებული კოორდინირებული პოლიტიკის აუცილებლობა.
- მსჯელობს მოსახლეობის (ოჯახის, თემის, ქვეყნის, რეგიონის და მსოფლიოს) ცხოვრების წესის, გარემოსდაცვითი ცნობიერების, განათლებისა და ადგილობრივი კანონმდებლობის მიზეზშედეგობრივ კავშირებზე; გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას მათი მნიშვნელობის შესახებ მდგრადი განვითარებისათვის;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ მსჯელობს მოსახლეობის ცხოვრების წესის, გარემოსდაცვითი ცნობიერების, განათლებისა და ადგილობრივი კანონმდებლობის მიზეზ შედეგობრივ კავშირებზე; ვერ გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას მათი მნიშვნელობის შესახებ მდგრადი განვითარებისათვის;
|
ცდილობს იმსჯელოს მოსახლეობის ცხოვრების წესის, გარემოსდაცვითი ცნობიერების, განათლებისა და ადგილობრივი კანონმდებლობის მიზეზ შედეგობრივ კავშირებზე; ცდილობს გამოხატოს საკუთარი დამოკიდებულება
მათი მნიშვნელობის შესახებ მდგრადი განვითარებისათვის;
|
მსჯელობს მოსახლეობის ცხოვრების წესის, გარემოსდაცვითი ცნობიერების, განათლებისა და ადგილობრივი კანონმდებლობის მიზეზ შედეგობრივ კავშირებზე; გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას მათი მნიშვნელობის შესახებ მდგრადი განვითარებისათვის, მაგრამ რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
მსჯელობს მოსახლეობის ცხოვრების წესის, გარემოსდაცვითი ცნობიერების, განათლებისა და ადგილობრივი კანონმდებლობის მიზეზ შედეგობრივ კავშირებზე; გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას მათი მნიშვნელობის შესახებ მდგრადი განვითარებისათვის,მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
მსჯელობს მოსახლეობის ცხოვრების წესის, გარემოსდაცვითი ცნობიერების, განათლებისა და ადგილობრივი კანონმდებლობის მიზეზ შედეგობრივ კავშირებზე; გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას მათი მნიშვნელობის შესახებ მდგრადი განვითარებისათვის;
|
- მოიძიებს ინფორმაციას და აანალიზებს საერთაშორისო ორგანიზაციების დანიშნულების საკითხს გლობალურ პრობლემებთან მიმართებით, აკეთებს დასკვნებს მათ მიერ გლობალურ პრობლემებზე რეაგირებასა და მოგვარებასთან დაკავშირებით;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ მოიძიებს ინფორმაციას და ვერ აანალიზებს საერთაშორისო ორგანიზაციების
დანიშნულების საკითხს გლობალურ პრობლემებთან მიმართებით, ვერ აკეთებს დასკვნებს მათ მიერ გლობალურ პრობლემებზე რეაგირებასა და მოგვარებასთან დაკავშირებით;
|
ცდილობს მოიძიოს
ინფორმაცია და გააანალიზოსსაერთაშორისო
ორგანიზაციების
დანიშნულების საკითხი გლობალურ პრობლემებთან მიმართებით,
ცდილობს გააკეთოს დასკვნა მათ მიერ
გლობალურ პრობლემებზე რეაგირებასა და მოგვარებასთან დაკავშირებით, მაგრამ
ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია
|
მოიძიებს ინფორმაციას და აანალიზებს
საერთაშორისო ორგანიზაციების
დანიშნულების საკითხს გლობალურ პრობლემებთან მიმართებით, აკეთებს დასკვნებს მათ მიერ გლობალურ პრობლემებზე რეაგირებასა და მოგვარებასთან დაკავშირებით, მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
მოიძიებს ინფორმაციას და აანალიზებს
საერთაშორისო ორგანიზაციების
დანიშნულების საკითხს გლობალურ პრობლემებთან მიმართებით, აკეთებს დასკვნებს მათ მიერ გლობალურ პრობლემებზე რეაგირებასა და მოგვარებასთან დაკავშირებით, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
მოიძიებს ინფორმაციას და აანალიზებს
საერთაშორისო ორგანიზაციების
დანიშნულების საკითხს გლობალურ პრობლემებთან მიმართებით, აკეთებს დასკვნებს მათ მიერ გლობალურ პრობლემებზე რეაგირებასა და მოგვარებასთან დაკავშირებით;
|
- ეცნობა გლობალურ პრობლემებთან დაკავშირებულ საქართველოს მიერ ხელმოწერილ კონვენციებსა და ვალდებულებებს; ადგენს კითხვარს და ატარებს სოციოლოგიურ გამოკითხვას აღნიშნულ პროცესში საზოგადოების და ინდივიდების ინფორმირებულობის და ამ პროცესში ჩართულობის შესწავლის მიზნით;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
არ ივის გლობალური პრობლემებთან დაკავშირებულ საქართველოს მიერ ხელმოწერილ კონვენციები და ვალდებულებები; ვერ
ადგენს კითხვარს და ვერ ატარებს სოციოლოგიურ გამოკითხვას აღნიშნულ პროცესში საზოგადოების და ინდივიდების ინფორმირებულობის და ამ
პროცესში ჩართულობის შესწავლის მიზნით;
|
ცდილობს გაეცნოს გლობალურ პრობლემებთან დაკავშირებულ საქართველოს მიერ ხელმოწერილ კონვენციებსა და ვალდებულებებს; ვერ
ადგენს კითხვარს და ცდილობს ჩაატაროს სოციოლოგიურ გამოკითხვას აღნიშნულ პროცესში საზოგადოების და ინდივიდების ინფორმირებულობის და ამ
პროცესში ჩართულობის შესწავლის მიზნით;
|
ეცნობა გლობალურ პრობლემებთან დაკავშირებულ საქართველოს მიერ ხელმოწერილ კონვენციებსა და ვალდებულებებს; ადგენს კითხვარს და ატარებს სოციოლოგიურ გამოკითხვას აღნიშნულ პროცესში საზოგადოების და ინდივიდების ინფორმირებულობის და ამ
პროცესში ჩართულობის შესწავლის მიზნით,
მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
ეცნობა გლობალურ პრობლემებთან დაკავშირებულ საქართველოს მიერ ხელმოწერილ კონვენციებსა და ვალდებულებებს; ადგენს კითხვარს და ატარებს სოციოლოგიურ გამოკითხვას აღნიშნულ პროცესში საზოგადოების და ინდივიდების ინფორმირებულობის და ამ
პროცესში ჩართულობის შესწავლის მიზნით,
მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ეცნობა გლობალურ პრობლემებთან დაკავშირებულ საქართველოს მიერ ხელმოწერილ კონვენციებსა და ვალდებულებებს; ადგენს კითხვარს და ატარებს სოციოლოგიურ გამოკითხვას აღნიშნულ პროცესში საზოგადოების და ინდივიდების ინფორმირებულობის და ამ
პროცესში ჩართულობის შესწავლის მიზნით;
|
- მოიძიებს ინფორმაციას საქართველოში ან რომელიმე სხვა ქვეყანაში გლობალურ პრობლემებთან დაკავშირებულ შესრულებული ან შეუსრულებელი კონვენციისა ან ვალდებულების შესახებ;
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ მოიძიებს ინფორმაციას საქართველოში ან რომელიმე სხვა ქვეყანაში გლობალურ პრობლემებთან დაკავშირებულ შესრულებული ან შეუსრულებელი კონვენციისა ან ვალდებულების შესახებ;
|
ცდილობს გამოიკვლიოს
ინფორმაცია საქართველოში ან რომელიმე სხვა ქვეყანაში გლობალურ პრობლემებთან დაკავშირებულ შესრულებული ან შეუსრულებელი კონვენციისა ან ვალდებულების შესახებ,
მაგრამ
ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია
|
მოიძიებს ინფორმაციას საქართველოში ან რომელიმე სხვა ქვეყანაში გლობალურ პრობლემებთან დაკავშირებულ შესრულებული ან შეუსრულებელი კონვენციისა ან ვალდებულების შესახებ,
მაგრამ
რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია,
|
მოიძიებს ინფორმაციას საქართველოში ან რომელიმე სხვა ქვეყანაში გლობალურ პრობლემებთან დაკავშირებულ შესრულებული ან შეუსრულებელი კონვენციისა ან ვალდებულების შესახებ,
მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
მოიძიებს ინფორმაციას საქართველოში ან რომელიმე სხვა ქვეყანაში გლობალურ პრობლემებთან დაკავშირებულ შესრულებული ან შეუსრულებელი კონვენციისა ან ვალდებულების შესახებ;
|
- ეცნობა საერთაშორისო ეკოლოგიურ თარიღებს და კლასთან ერთად ირჩევს მათთვის საინტერესოს და ამზადებენ შესაბამის ღონისძიებებს (ღია გაკვეთილი, გამოფენა, კონფერენცია და სხვა);
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
არ იცის საერთაშორისო ეკოლოგიური თარიღები და კლასთან ერთად ვერ
ირჩევს მათთვის საინტერესოს და ამზადებენ შესაბამის ღონისძიებებს.
|
ეცნობა საერთაშორისო ეკოლოგიურ თარიღებს და კლასთან ერთად ირჩევს მათთვის საინტერესოს და ამზადებენ შესაბამის ღონისძიებებს, მაგრამ
ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია
|
ეცნობა საერთაშორისო ეკოლოგიურ თარიღებს და კლასთან ერთად ირჩევს მათთვის საინტერესოს და ამზადებენ შესაბამის ღონისძიებებს, მაგრამ რეალიზება
ნაწილობრივ არასწორია
|
ეცნობა საერთაშორისო ეკოლოგიურ თარიღებს და კლასთან ერთად ირჩევს მათთვის საინტერესოს და ამზადებენ შესაბამის ღონისძიებებს, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
ეცნობა საერთაშორისო ეკოლოგიურ თარიღებს და კლასთან ერთად ირჩევს მათთვის საინტერესოს და ამზადებენ შესაბამის ღონისძიებებს.
|
- მსჯელობს, თუ რა როლს ასრულებს საერთაშორისო ძალისხმევა გლობალური პრობლემების მოგვარებაში და რამდენად მნიშვნელოვანია ეს კაცობრიობის მდგრადი განვითარების პერსპექტივისათვის. შედეგებს წარმოადგენს სასურველი ფორმით.
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ვერ მსჯელობს, თუ რა როლს ასრულებს საერთაშორისო ძალისხმევა
გლობალური პრობლემების მოგვარებაში და რამდენად მნიშვნელოვანია
ეს კაცობრიობის მდგრადი განვითარების პერსპექტივისათვის.
შედეგებს ვერ წარმოადგენს სასურველი ფორმით.
|
ცდილობს.
იმსჯელოს, თუ რა როლს ასრულებს საერთაშორისო ძალისხმევა
გლობალური პრობლემების მოგვარებაში და რამდენად მნიშვნელოვანია
ეს კაცობრიობის მდგრადი განვითარების პერსპექტივისათვის.
ცდილობს შედეგები წარმოადგინოს სასურველი ფორმით,
მაგრამ ზედაპირულია, რეალიზება არასწორია
|
მსჯელობს, თუ რა როლს ასრულებს საერთაშორისო ძალისხმევა
გლობალური პრობლემების მოგვარებაში და რამდენად მნიშვნელოვანია
ეს კაცობრიობის მდგრადი განვითარების პერსპექტივისათვის.
შედეგებს წარმოადგენს სასურველი ფორმით, მაგრამ რეალიზება
ნაწილობრივ არასწორია
|
მსჯელობს, თუ რა როლს ასრულებს საერთაშორისო ძალისხმევა
გლობალური პრობლემების მოგვარებაში და რამდენად მნიშვნელოვანია
ეს კაცობრიობის მდგრადი განვითარების პერსპექტივისათვის.
შედეგებს წარმოადგენს სასურველი ფორმით, მაგრამ აკლია სიზუსტე; არაადექვატურია.
|
მსჯელობს, თუ რა როლს ასრულებს საერთაშორისო ძალისხმევა
გლობალური პრობლემების მოგვარებაში და რამდენად მნიშვნელოვანია
ეს კაცობრიობის მდგრადი განვითარების პერსპექტივისათვის.
შედეგებს წარმოადგენს სასურველი ფორმით.
|
[1] მასწავლებელი წლის დასაწყისში აძლევს დავალებეგბს აღნიშნულ საკითხებთან
დაკავშირებით და წლის განმავლობაში ახდენს
მონოტორინგს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий